Політика обміну та повернення:
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, квіти належать до товарів, що швидко псуються, і не підлягають обміну або поверненню. Однак, ми прагнемо забезпечити нашим клієнтам бездоганний сервіс, тому допускаємо можливість обміну або повернення у випадках, коли:
- В момент вручення замовлення квіти мають неналежну якість (пошкоджені, зів’ялі, механічно зіпсовані тощо).Композиція швидко втрачає свій товарний вигляд та споживчі властивості одразу після отримання.
- Якщо ви отримали букет або композицію неналежної якості, зверніться до нас протягом 1 години після вручення, надавши фото, що підтверджують проблему. Якщо неможливо встановити дефект дистанційно, ми можемо попросити вас надати товар для огляду особисто.
Ми цінуємо вашу довіру та прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування. Однак остаточне рішення щодо обміну або повернення приймається нами, оскільки після передачі замовлення ми не можемо контролювати умови його зберігання.
Дякуємо за розуміння!